Groepslessen

BINNEN GROEPSLESSEN

FULL BODY WORKOUT
Onze Full Body Workout is iedere keer weer een verrassing. Het is een combinatie van spierverstevigende oefeningen en intensieve oefeningen.
Kortom het hele lichaam wordt aangepakt!

ALLROUNDER KRACHT+
Wil jij ook het maximale uit jezelf halen, pak dan een Allrounder Kracht+ les mee.  De focus ligt op krachtoefeningen met eigen lichaamsgewicht en krachtoefeningen met losse gewichten. Krachttraining is zeer geschikt om je spiermassa op te bouwen, je stofwisseling te verhogen, vet te verliezen en je fitter te voelen!

KRACHT-/CIRCUITTRAINING

Wil jij ook een uurtje in de week knallen op muziek, doe dan mee met onze Kracht-/Circuittraining!
Bij deze training richten we ons op het uitvoeren van oefeningen voor verschillende spiergroepen met korte rustperiodes. Een goede Circuittraining draagt bij aan het verbeteren van zowel spierkracht als conditie.


WEEKMIX
Wil jij het weekend ook goed beginnen, doe dan mee met de WEEKMIX en laat je verrassen!
Deze les bestaat uit een mix van verschillende onderdelen uit de andere groeplessen van deze week.

55+ SPORTFIT
Doe mee met 55+ Sportfit en werk samen met leeftijdsgenoten op een verantwoorde manier aan uw conditie, houding en gezondheid.
We trainen op goude oude muziek! Alle spieren komen aan bod door middel van spierverstevigende oefeningen en conditie-elementen. Iedereen kan mee doen op zijn of haar eigen niveau. 
U zult merken dat u meer energie krijgt van het sporten en daarnaast speelt plezier en gezelligheid een hele belangrijke rol!

W.O.D.  (Workout Op Donderdag)
De donderdagochtend is geen week hetzelfde!

De W.O.D. krijgt elke week weer een andere invulling ,
we trainen op donderdagochtend altijd met een kleine groep.

ZWANGER & FIT
Een groepsles speciaal voor zwangere vrouwen en vrouwen die net terug komen van een bevalling.

De groepsles bestaat uit spierversterkende oefeningen, het onderhouden van de conditie en er is ook tijd voor ontspanning. Onder begeleiding van een goed opgeleide trainer op het gebied van zwangerschap en sporten kunnen bekken- en lage rugklachten voorkomen of zelfs verminderd worden.
Persoonlijke aandacht staat voorop!

BUITEN GROEPSLESSEN

WANDELBOOTCAMP
Is hardlopen nog iets te pittig en ben je wel op zoek naar een leuke bewegingsvorm in de frisse buitenlucht? Dan is Wandelbootcamp iets voor jou!

We gaan in groepsverband één uur op een plezierige wijze inspannen en ontspannen.
Lekker wandelen en korte stukken dribbelen met spierversterkende en ontspannende oefeningen.
Stapsgewijs wordt het lichaam versterkt en de vetverbranding verbeterd.

HARDLOOP/BOOTCAMPTRAINING
Wil je de conditie verbeteren en fit worden, sluit dan bij ons aan! Onze Hardlooptraining / Bootcamp is geschikt voor iedereen en elk niveau.
Door middel van korte stukjes hardlopen en intervaloefeningen afgewisseld met krachtoefeningen kan iedereen mee doen op zijn of haar eigen niveau.